ÎNCHIRIERE UTILAJE ȘI ECHIPAMENTE PENTRU CURĂȚENIE PROFESIONALĂ

Aveți nevoie să realizați punctual și să finalizați cu success: operațiuni de curățenie industrială; curățenie după constructor; sau alte operațiuni de curățenie profesională, doar pentru perioade scurte sau chiar mai lungi de timp?

Soluția la astfel de provocări o găsiți la noi!

Sala Group pune la dispoziția Clienților o gamă vastă de utilaje de curățenie, pentru închiriere, cu instructaj, consumabile și mentenanță specifică pentru fiecare tip de echipament.

VEDEȚI AICI CE UTILAJE ȘI ECHIPAMENTE DE CURĂȚENIE PROFESIONALĂ SUNT DISPONIBILE ACUM PENTRU ÎNCHIRIERE

În funcție de nevoile și resursele specifice fiecărui client, oferim mai multe MODALITĂȚI DE ÎNCHIRIERE:

1. Închiriere utilaje și echipamente de curățenie profesională pentru perioade mai lungi de timp. În acest caz, valoarea contractuală a chiriei poate include:

  • Utilajul (echipamentul) de curățenie;
  • Consumabilele (perii și/sau discuri, lamele de aspirație, filtre, furtunuri etc);
  • Revizii periodice;
  • Intervenții la solicitare;
  • Detergentul potrivit suprafeței și tipului de murdărie ce urmează a se curăța (la cerere).

    La sfârșitul perioadei de închiriere (dar nu mai devreme de 24 luni), Clientul poate opta pentru:
                    a) Continuarea contractului la o valoare diminuată a chiriei;
                    b) Un nou contract de închiriere (cu un echipament nou);
                    c) Restituirea echipamentului închiriat;
                    d) Achiziționarea echipamentului utilizat.

 

2. Închiriere utilaje și echipamente de curățenie profesională pentru perioade mai scurte de timp. Într-o astfel de situație:

  • Prețurile de închiriere includ service-ul pentru buna funcționare a echipamentelor în perioada de închiriere: piese, manoperă și deplasare tehnician.
  • Clientul poate beneficia, la cerere, de detergentul potrivit suprafeței și tipului de murdărie ce urmează a se curăța.

 

3. Închiriere utilaje și echipamente de curățenie profesională, cu posibilitatea achizitionarii la finalul contractului de inchiriere, cu finanțare prin Grenke
Sala Impex  SRL, în parteneriat cu Grenke Renting SRL, oferă o modalitate de finanţare simplă, rapidă și eficientă care are la bază un contract atractiv de închiriere echipamente şi maşini de curăţenie, pentru perioade de 12, 24, 36, 48 sau 60 de luni.

     Condiţii generale:

  • Avans 0%;
  • Valoare minimă pe contract: 500 Euro fără TVA;
  • Asigurare anuală: 2.52% (minim 50 Euro/an), procentele aplicându-se la valoarea inițială a produselor
    inclusiv TVA;
  • Comision administrare: 1%, minimum 50 Euro (se plăteşte o singură dată la semnarea contractului);
  • Perioada de bază a contractului: 18-60 luni pentru echipamente noi şi maximum 36 de luni pentru Recondiționate (second hand).

    Avantaje client:

  1. BUGETARE CORECTĂ
  • Avans 0%;
  • Facturile de chirie sunt total deductibile;
  • Chiria în Euro este constantă pe durata contractului a.i. se pot planifica costurile pe o perioadă îndelungată
  • Bonitatea financiara a firmei nu este afectată;

       2. RAPIDITATE

  • Răspuns pentru cererile trimise spre analiză în maxim 24 de ore;

       3. SIMPLITATE

  • Contract de o pagină;
  • Actele necesare pentru luarea unei decizii sunt minimale și se trimit scanate pe e-mail;
  • Plățile sunt trimestriale.

    Lista documentelor necesare o puteţi găsi AICI.



AVANTAJELE ÎNCHIRIERII:
  • Firmele de curățenie specializate pot avea mai multă flexibilitate, când au de gestionat mai multe locații, în diferite colțuri ale României.
  • Alte firme ori departamente administrative /de curățenie, ce operează în cadrul unor Centre de Logistică, Firme de Construcții, Fabrici, Zone Rezidențiale ș.a. își eficientizează astfel costurile de operare.

În plus, obțineți:

  • DEDUCERE FISCALĂ - Închirierea reprezintă cheltuieli operative 100% deductibile fiscal, fără a necesita imobilizări corporale, fără cheltuieli cu amortizarea etc.
  • RAPIDITATE - În maximum 24h (pentru utilajele disponibile în stoc).
  • BUGET FIX - Costuri clare și predictibile pe întreaga perioadă de desfășurare a contractului
  • Factura fiscală se emite pe CENTRE DE COST, ceea ce poate facilita monitorizarea locațiilor și, mai apoi, o analiză mai bună a afacerii pentru Client.

 Aflați mai multe AICI!